تصویر
رویداد تولید محتوای “قهرمان من” برگزار می‌گردد
02 دی 1400 - 9:40
6
رویداد تولید محتوای "قهرمان من" با هدف معرفی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رویداد تولید محتوای "قهرمان من" با هدف معرفی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت: این رویداد با موضوعاتی چون «حاج قاسم؛ احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها؛ عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی بودن، سردار دل‌ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی» برگزار می‌شود.
مقدم خاطرنشان کرد: صاحبان آثار می‌توانند در قالب‌های «شبکه‌ی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمیشین، کمیک موشن و موشن‌گرافی» در این رویداد شرکت کنند.
وی افزود: این رویداد به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، مؤسسه‌ی فهم و خانه‌ی کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در رویداد قهرمان من می‌توانند آثار خود را تا دهم دی‌ماه به نشانیwww.
platzaar.
irارسال نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.