تصویر
رویداد فرهنگی «فتح قله‌ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
05 مهر 1402 - 16:25
2
معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: رویداد فرهنگی «فتح قله‌ها» از ۳۱ شهریور ماه در هفت بخش به صورت کشوری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال برگزاری است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: رویداد فرهنگی «فتح قله‌ها» از ۳۱ شهریور ماه در هفت بخش به صورت کشوری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال برگزاری است.

سرهنگ سعید صادقی با تبریک چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر اظهار کرد: رویداد فرهنگی فتح قله‌ها از ۳۱ شهریور ماه در هفت بخش به صورت کشوری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: اقدامات میدانی این رویداد ۷ بخش و شامل آبروی محله، نهضت وصیت‌نامه خوانی، جلوه شکوه (فضاسازی محیطی)، تماشاخانه (اجرای تئاتر پاتوقی)، بهشت گردی (زیارت و عطرافشانی مزار شهدا)، هم عهدی سبز (کاشت نهال مثمر در معابر گلزار شهدا، حیاط مساجد و …) و آوای عاشقی (اجرای سرودهای پاتوقی است.
معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شناخت و معرفی عظمت و همچنین جزئیات دفاع مقدس، در بخش دوم رویداد فرهنگی فتح قله‌ها، پایگاه‌های بسیج، بسیجیان و علاقمندان می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود را با موضوع جهاد دیروز که فداکاری‌های دفاع مقدس را هنرمندانه، زیبا و دلنشین و البته به صورت جزئی از زبان اقشار مختلف مردم روایت می‌کند، در قالب‌های مختلف از جمله مستند، کلیپ، فیلم کوتاه، پوستر، متن و … ارسال نمایند.
جانشین قرارگاه فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: در ۷ بخش اقدامات میدانی، شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب تصویر یا کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای با هشتگ های نام و نام خانوادگی فرستنده اثر، نام ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت و #فتح_قله_ها و در بخش تولیدات رسانه‌ای هم با همین هشتگ ها و بدون محدودیت به کاربری @fotros4 در پیامرسان ایتا ارسال نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.