تصویر
رویکرد برنامه های عفاف و حجاب در دانشگاههای استان البرز گفتمان‌سازی و تبیینی است
27 مرداد 1401 - 11:17
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه ترویج عفاف و حجاب در دانشگاهها در بستر اقناع و تبیین شکل می گیرد، گفت: با برخورد اقناعی و تبیین درست مواضع حجاب می توان سلامت اخلاقی جامعه را تضمین کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز با بیان اینکه ترویج عفاف و حجاب در دانشگاهها در بستر اقناع و تبیین شکل می گیرد، گفت: با برخورد اقناعی و تبیین درست مواضع حجاب می توان سلامت اخلاقی جامعه را تضمین کرد.

مرتضی ولی پوری در چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان اظهار داشت: دانشجو و دانشگاه محل اجتماع نخبگان و فرهیختگان است از این رو ایده ها و نظرات جامعه علمی در بسیاری از امور و مسائل کشور همواره راه گشا بوده و با بکارگیری اندوخته ها و دانش علمی اساتید، بخش عظیمی از مشکلات و مسائل در گستره خرد و کلان برطرف خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت ارتقاء و نوسازی ساختمان‌های خوابگاهی دانشگاه تصریح کرد :آماده سازی خوابگاههای دانشجویی از نظر تجهیز، بازسازی، توجه به مسائل امنیتی خوابگاه ها در اولویت دانشگاهها قرار گیرد.
ولی پوری در ادامه از شورای نظارت بر خوابگاه های استان با شناسایی و رفع مشکلات خوابگاهها از طریق بازدید های تیمی را خواستار شد.

معاون استاندار در ادامه به رویکرد دانشگاههای استان البرز در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد، افزود: دانشگاه ها نسبت به اجرای سیاست های حجاب و عفاف که از اهم موضوعات است جزئیات دستورالعمل ابلاغی را اطلاع رسانی نمایند.
وی با اشاره به بزرگ نمایی‌های دشمنان در حوزه عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه های استان با گفتمان اقناعی باید مدیریت شود.
ولی پوری گفت: نباید با بزرگ نمایی‌های دشمنان، ارزش‌های دینی کمرنگ شود و نهادینه شدن فرهنگ برای حوزه عفاف و حجاب امری ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در پایان خواستار همکاری و هم‌افزایی دانشگاه‌های استان شد، تصریح کرد: دانشگاه های استان از ظرفیت هم استفاده کنند تا دستاوردهای بهتر و بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: البرز ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب و ارزشمندی در دانشگاه های استان دارد و می‌تواند حوزه‌های کاری ما را تقویت و به ما کمک کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.