تصویر
رویکرد جهادی در طرح مدرسه کانون تربیتی البرز
11 بهمن 1401 - 14:15
3
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: رویکرد جهادی در طرح مدرسه کانون تربیتی این استان با محوریت تربیتی، فرهنگی، بصیرتی و نوآورانه حاکم شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: رویکرد جهادی در طرح مدرسه کانون تربیتی این استان با محوریت تربیتی، ، بصیرتی و نوآورانه حاکم شده است.

" اسماعیل یاری شیرمرد دراین گفت و گو افزود: این کارهای تربیتی، فرهنگی، بصیرتی و نوآورانه با همکاری اولیا ، اهالی و مساجد هم جوار صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کارهای جهادی و خدماتی همانند امداد و نجات ، خدمات پزشکی و درمانی و کمک های مومنانه برای افراد نیازمند انجام می شود.
وی یادآورشد: آموزش های خیاطی،گلدوزی،و ،و مهارت آموزی،در این کانون ها توسط مربیانی که غالبا از اولیا و اهالی محله هستند برای محله در محل کانون یعنی،مدرسه انجام می شود.
شیر مرد تصریح کرد: کلاس های تقویتی وجبرانی برای دانش آموزان کم برخوردار توسط دانش آموزان ، دانشجویان ومعلمان بویزه اولیا اهالی محله در محل کانون که همان مدرسه است انجام می شود.
وی عنوان کرد: برگزاری مراسم ، موفقیت ها، پیسرفت های تحصیلی ، کاری و اهالی محله در کانون تربیتی مدرسه با همکاری اولیا ومربیان مدرسه صورت می گیرد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: حضور مشاوران و مدرسان آموزش خانواده ی جهادی در این کانون های برای ارایه خدمات درمانگری و مشاوره ای خدمات مشاوره تحصیلی و شغلی به مراجعین ، برگزاری کارگاه های توانمند سازی،اولیا در موضوعات مورد نیاز،اهالی محله و مدرسه آموزش مدرسان آموزش خانواده با روش های جدید و روزامد برای،برگزاری،دوره هااموزشی بارویکرد جهادی در مدارس اعزام مشاوران و درمانگران مشاور و روانشناس وکارشناسان خانواده به مدارس در راستای آموزش سرفصل (مسولیت پذیری،و تعامل با فرزندان) سازمان یافته است.
وی راه انداری مرکزجامع ( راهنمایی ومشاوره واموزش های تخصصی خانواده) پیوند استان وابسته به اداره ی انجمن اولیا مربیان اموزش،پرورش اداره کل برای راهبری مراکز پیوند استان راهبری سرویس های حمل ونقل دانش اموزی استان از دیگر فعالیت های این بخش است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.