تصویر
رویکرد شورای فرهنگ عمومی گرمدره به سمت برنامه محوری در حال حرکت است
02 شهریور 1401 - 13:32
1
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرگرمدره با حضور حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا امام جمعه شهر گرمدره،مهندس شاکر بخشدار شهرستان کرج ،مهندس نعمتی سرپرست شهرداری گرمدره، پورقنبر فرمانده حوزه بسیج ،محبت خانی رئیس کلانتری 34 ،شیری راهور،منیعی کانون بسیج رسانه ، حجت الاسلام والمسلمین شجاعی وسایر اعضا شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه شهر گرمدره برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا امام جمعه شهر گرمدره،مهندس شاکر بخشدار شهرستان ،مهندس نعمتی ، پورقنبر فرمانده حوزه بسیج ،محبت خانی رئیس کلانتری ۳۴ ،شیری راهور،منیعی کانون بسیج رسانه ، حجت الاسلام والمسلمین شجاعی وسایر اعضا شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه شهر گرمدره برگزار شد.

پورقنبر دبیر شورای فرهنگ عمومی شهر در ابتدای جلسه قرائت دستور جلسه، مسائل و مشکلات احصاء شده در جلسات پیشین شورا را اعلام نمود.
حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرگرمدره در راستای جلوگیری از موازی کاری دستگاه ها در بحث فرهنگی عنوان نمود: با توجه به اینکه شورای فرهنگ عمومی می تواند مسیر عملیاتی را نشان دهد، اعضای شورا طرح های قابل اجرا را مطرح نمایند تا بتوانیم بدون موازی کاری طرح های فرهنگی را در شهرعملیاتی نماییم.
امام جمعه در ادامه گفت: سمت و سوی جلسات شورای فرهنگ عمومی باید به گونه ای پیش برود که مصوبات آن قابل اجرا و نتیجه آن در جامعه محسوس و تاثیر گذار باشد.
امام جمعه با بیان اینکه رویکرد شورای فرهنگ عمومی به سمت برنامه محوری و تخصصی شدن در حال حرکت است، اظهار کرد: اگر در حوزه فرهنگ به این نکات توجه نکنیم به سرانجام‌ نمی‌رسیم.
کاوه نعمتی سرپرست شهرداری گرمدره ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزای سیدالشهداء(ع) جلسه شورای فرهنگ عمومی را فرصت مناسبی جهت اجرای برنامه های فرهنگی در شهر دانست و گفت:این فرصت مهمی است که تمامی مسئولان باید در حوزه‌های مختلف فرهنگی از آن استفاده کرده و از این ظرفیت مهم و سرمایه بزرگ، در رفع مشکلات فرهنگی جامعه بهره ببرند.
سرپرست شهرداری گرمدره در مورد تدفین افراد غیر بومی در آرامستان های این شهر گفت :از این پس تاییدیه محل سکونت افراد در دو آرامستان گرمدره توسط معتمدین جدید مناطق شهری توسط امام جمعه انتخاب و به شهرداری معرفی می گیرد .
شاکر،بخشدار شهرستان کرج با بیان اینکه بهترین جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرج در گرمدره برگزار می شود و رویکرد شورای فرهنگ عمومی شهر گرمدره به سمت برنامه محوری و تخصصی شدن در حال حرکت است، اظهار کرد: اگر در حوزه فرهنگ به این نکات توجه نکنیم به سرانجام‌ نمی‌رسیم.
وی با تاکید بر اینکه نکته قابل توجه و مهم در شورای فرهنگ عمومی این است که الزامات تحقق موضوعی را که هدف‌گذاری کردیم خوب شناسایی کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم، ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی شورایی است که ما باید دریچه ای پیدا کنیم که از این دریچه یک موضوع را در عالم واقعیت محقق کنیم و کار دقیق مورد انتظار از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب را شناسایی و شاخص‌گذاری شده برنامه‌ها را با توجه به اقتضائات دنبال نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.