تصویر
رویکرد مدیریت شهری فردیس در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی افزایش خدمات دهی به شهروندان است
30 آذر 1402 - 16:01
1
محمدرضا احمدی نژاد در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرداری فردیس که با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران این شهرداری برگزار شد، بر لزوم استفاده از ظرفیت ها در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: رویکرد مدیریت شهری فردیس در جذب سرمایه گذار خدمات رسانی به شهروندان است.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد در جلسه شورای سرمایه گذاری که با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران این شهرداری برگزار شد، بر لزوم استفاده از ظرفیت ها در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: رویکرد در جذب سرمایه گذار خدمات رسانی به شهروندان است.

وی در ادامه با اشاره به قانون درآمد پایدار و هزینه‌های شهرداری و دهیاری‌ها، عنوان کرد: یکی از روش‌های پایدار تأمین مالی جلب مشارکت و سرمایه گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی است، براین اساس شهرداری فردسی با هدف اجرا و تحقق سیاست‌های کلان سرمایه گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی در صدد است با رویکرد بهبود خدمات دهی به شهروندان با سرمایه گذاران بخش خصوصی همکاری کند.
با بیان اینکه نصب پل‌های عابر پیاده و اجرای تبلیغات در آن و احداث شهر بازی از جمله نیازهای شهر است که علاوه بر ایجاد یک درآمد پایدار در شهر، به شهروندان نیز خدمات دهی می کند، خاطرنشان کرد: لازم است شیوه نامه ای جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تدوین شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.