تصویر
رویکرد مدیریت شهری مهستان توسعه ورزش و حمایت از مدال آوران است
25 تیر 1401 - 17:23
1
معاون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهر جدید مهستان گفت: در کنار توسعه ورزش همگانی و شهروندی حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی را در دستور کار خود قرار داده ایم.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون ، و شهرداری شهر جدید مهستان گفت: در کنار توسعه ورزش همگانی و شهروندی حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

حسین عابدین زاده اظهار کرد: مدیریت شهری در ۳ محور حوزه ورزش را مورد توجه خود قرار داده و هدف گذاری و برنامه های متنوعی را برای آن تدارک دیده است.
وی افزود: محور اول توسعه ورزش همگانی است که در این راستا از ۸ ماه پیش ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی را در مناطق مختلف شهر راه اندازی کرده ایم و شهروندان ۵ روز در هفته در این فعالیت نشاط آور و مفرح مشارکت دارند.
عابدین زاده ادامه داد: خوشبختانه این برنامه با استقبال کم نظیر شهروندان روبرو بوده به نحوی که گاها تا ۸۰۰ نفر مشارکت را شاهد بوده ایم و رضایت عمومی حاصل شده است.
این مسئول اضافه کرد: محور دوم توسعه ورزش شهروندی بوده که شامل برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در رشته های تنیس روی میز، دارت ،طناب زنی ،طناب کشی و دیگر رشته های متنوع بوده که به صورت هفتگی و مناسبتی در حال برگزاری است و موجب نشاط و شادابی همشهریان ما در شهر جدید مهستان شده است.
معاون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهر جدید مهستان حمایت از قهرمانان و چهره های شاخص ورزشی شهر را دیگر رویکرد مدیریت شهری در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: ورزشکاران رشته های ورزشی کونگ فو،تکواندو،کاراته وفوتسال وفوتبال و.
.
.
شهر مهستان جزء سرآمدان این رشته در سطح ملی محسوب می شوند که در این خصوص حمایت از آنها را در دستور کار داریم.
وی در توضیح بیشتر گفت: اخیرا در این راستا تیم ژیمناستیک شهر مهستان با حمایت مدیریت شهری در مسابقات کشوری حضور یافت و روز گذشته نیز مراسم ی از جمعی از مدال آوران ورزش های رزمی شهر مهستان برگزار شد.
عابدین زاده در پایان گفت: نگاه شهردار واعضای شورای شهر به حوزه های فرهنگی و ورزشی و ایجاد یک شهر با نشاط سبب شده بتوانیم برنامه های متنوعی را در حوزه های مختلف به اجرا درآوریم و قطعا با این نگاه و رویکرد دستاوردهای بزرگتری را در آینده شاهد خواهیم بود.

منبع: برنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.