رژیم صهیونیستی پاسخ شرارت‌ها خود را دریافت خواهد کرد
17 مرداد 1403 - 8:51
شناسه : 1388729
0

به گزارش نمایندگان، علی حدادی، با اشاره به اینکه ترور اسماعیل هنیه یک اقدام تروریستی و با تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد، اظهار کرد: باید پاسخی مناسب، دقیق و جامع به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داده شود تا دیگر این رژیم جرأت نکند چنین اقداماتی را تکرار کند. وی با بیان […]

به گزارش نمایندگان، علی حدادی، با اشاره به اینکه ترور اسماعیل هنیه یک اقدام تروریستی و با تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد، اظهار کرد: باید پاسخی مناسب، دقیق و جامع به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داده شود تا دیگر این رژیم جرأت نکند چنین اقداماتی را تکرار کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل و همدستانش باید بدانند که پاسخ شرارت‌ها و جنایت‌های خود را دریافت خواهند کرد، ‬گفت: ما آمریکا را شریک صهیونیست‌ها در این اقدام می‌دانیم، چرا که قطعاً رژیم صهیونیستی بدون اجازه آمریکا و بدون کمک و مشورت مقامات این کشور چنین اقدامی را انجام نداده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ‏رژیم تروریست صهیونیستی‬ قطعاً پاسخ دردناکی خواهد گرفت.

حدادی در ادامه، گفت: یکی از وظایف نهادها و سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن است که اقدامات تروریستی و تجاوز به خاک کشورها را محکوم کنند و اجازه ندهند چنین اقداماتی تکرار شود. بر این اساس، انتظار آن است که این نهادها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رئیس دفتر حماس که با تجاوز به خاک ایران صورت گرفت، سکوت نکنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و همدستانش با ترور شهید هنیه در خاک ایران عملاً از خطوط قرمز ایران عبور کردند، گفت: این اقدام نقض فاحش حقوق بین‌المللی بود و باید در مجامع بین‌المللی از سوی کشورهای اسلامی و آزاده جهان محکوم شود.

انتهای پیام

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.