تصویر
رگزاری جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار
03 اسفند 1401 - 16:35
2
جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار با حضور نمایندگان سازمان ها و مناطق مربوطه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار با حضور نمایندگان سازمان ها و مناطق مربوطه برگزار شد.

جلسه ستاد استقبال از بهار با حضور احداله احمدی پرگو، مدیرکل حوزه دفتر شهردار، عباس کمالی روستا، سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری ، محمدرضا ناصرخاکی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج و جمعی از مدیران مناطق و روسای سازمان‌های مربوطه شهرداری کرج به منظور تقسیم کار و هماهنگی نهایی برای اجرای اقدامات لازم برای استقبال از بهار، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه با اشاره به همزمانی ایام نوروز و فصل بهار با ماه مبارک رمضان تأکید شد که امسال مجموعه مدیریت شهری باید به صورت ویژه را برای این ایام آماده کند.
بدین منظور تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری کرج باید وظایف محوله را به بهترین نحو اجرا کنند و با ستاد استقبال از بهار هماهنگی کامل داشته باشند.
در این جلسه که نمایندگانی از سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری کرج حضور داشتند، تمهیدات و اقدامات لازم برای اجرای باشکوه طرح استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان توسط شهرداری کرج مورد بحث قرار گرفت و تقسیم کار بین سازمان‌های مختلف و مناطق دهگانه انجام شد تا در نهایت با هماهنگی کامل این ستاد شهر برای استقبال از بهار و جشن‌های نوروزی و ایام مبارک ماه رمضان آماده شود.
استقرار ایستگاه‌های نوروزی، پاکسازی معابر و ابنیه شهری، جمع‌آوری نخاله‌های شهری، گلکاری و درختکاری، برپایی سفره هفت سین، اجرای برنامه‌های مرتبط با ایام ماه مبارک رمضان، راه‌اندازی اتوبوس گردشگری شهری، پخش بسته‌های فرهنگی و محیط زیستی، اماده باش کامل آتش نشانی، جشن بزرگ رمضان، نمایش‌های خیابانی، اکران المان‌های فرهنگی مرتبط با نوروز و ماه مبارک رمضان، برپایی غرفه‌های فروش ویژه میوه، ساماندهی دستفروشان در بازار روزها و.
.
.
از جمله مباحثی بود که در این جلسه در مورد آن‌ها بحث شد و در نهایت تقسیم کار لازم برای بهتر برگزار شدن طرح استقبال از بهار انجام گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.