تصویر
ریشه تمامی زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیازمند فرهنگ و فرهنگسازی است
01 آبان 1401 - 15:04
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به نکاتی نقش پدافند غیر عامل بر اساس رویکردهای فرهنگی را برشمرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به نکاتی نقش پدافند غیر عامل بر اساس رویکردهای را برشمرد.

سعید جابری انصاری همزمان با فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، در گفتگویی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، نقش پدافند غیرعامل، بر اساس رویکردهای فرهنگی را برشمرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل در زیرساخت های حیاتی، حساس و مهم کشور و نظر به اینکه ریشه تمامی زیرساخت های ، فرهنگی و سیاسی نیازمند فرهنگ و فرهنگسازی است که می توان از طریق ارتقای بینش فرهنگی و روحیه خود باوری، خلاقیت و مسئولیت پذیری، با تکیه بر شناساندن فرهنگ و مواریث اسلامی و ایرانی و همچنین اعتلا و تعمیق به معرفت و بصیرت افزایی در حوزه دینی و سیاست بر اساس آموزه های دینی و قرآنی و تجلی استعدادها و برانگیختن خلاقیت و شکوفایی فرهنگ با رویکردهای: حاکم کردن بینش توحیدی در عرصه های زندگی فردی و اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه، اهتمام به تحقق گفتمان فرهنگی و توسعه آن در بین اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشگاهیان، حفظ و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و ارتقای بینش سیاسی و اجتماعی به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب، صیانت از فرهنگ و تمدن و هویت اصیل ایرانی اسلامی در جامعه با هدف تقویت وحدت و هویت ملی، تبیین دوران ۸ سال دفاع مقدس به نسل جدید به منظور صیانت از ارزشهای دفاع مقدس و ایثار و شهادت و آزادگی قابل بررسی، تبیین و عمل به عنوان زیر ساختی محکم و استوار است، لذا با توجه به این نکات و مؤلفه های یاد شده می توان به نقش پدافند غیرعامل بر اساس رویکردهای فرهنگی پی برد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.