تصویر
رییس بازرسی اتاق اصناف البرز: کمبود مرغ نداریم
07 خرداد 1402 - 11:00
0
رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هیچ کمبودی در خصوص عرضه گوشت مرغ در این استان وجود نداریم.
ارسال توسط :
پ
پ


رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هیچ کمبودی در خصوص عرضه گوشت مرغ در این استان وجود نداریم.

"مهدی سیاهوشی" در خصوص بالابودن قیمت مرغ در استان البرز، اظهار کرد: دلیل عمده گرانی مرغ در حوزه عرضه، گران خریدن از تولید کنندگان است که در روزهای آینده قطعا کاهش خواهد یافت .

وی اضافه کرد: برخی شرکت های تولید مرغ گرم با قیمت بالا به واحد صنفی عرضه می کنند که سبب بالا رفتن قیمت مرغ به مصرف کننده است .
سیاهوشی خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ گرم به ازای هرکیلوگرم ۷۳ هزار تومان است و واحدهای صنفی نیز موظف هستند با قیمت قید شده عرضه کنند.
وی با بیان اینکه با تمهیدات برنامه ریزی شده در روزهای آینده قیمت عرضه مرغ در بازار مناسب سازی شده و کاهش خواهد یافت.
وی یادآور شد: تیم های بازرسی متشکل از بازرسی اتاق اصناف ، علوم پزشکی ، تعزیرات حکومتی ، جهادکشاوری و صمت روزانه وضعیت توزیع مرغ در بازار را رصد می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۳۶۱۱۷ مطرح کنند.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هیچ کمبودی در خصوص عرضه گوشت مرغ در این استان وجود نداریم.
رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هیچ کمبو

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.