"" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: البته شهرداری کرج در برخی از امور محوله بیشتر از وظیفه خود عمل کرده اما اشکال این جا است که سایر دستگاه ها که در قانون مشخص شده برای این گونه اقدامات همکاری ندارند.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی افزود: به طور قطع هر جا که در قانون در تمام حوزه های از جمله متکدیان شهرداری کرج مکلف شده است ما به طور ۱۰۰ درصد ورود کرده ایم؛ بحث کودکان کار و چرخ دستی ها توسط شهرداری مدیریت شده است .

وی افزود: ساماندهی معتادان و احداث گرمخانه ها جزو تکالیف شهرداری است که در این حوزه ورود کردیم ؛ در بخش همکاری با استانداری البرز و ساماندهی معتادان بیشتر از تکالیف عمل شده است اما ظرفیت شهرداری و شهرکرج محدود است.

چپردار گفت : اینکه برنامه داشته باشیم بخش اول کار است اما ما در بخش های بعدی دچار اشکال هستیم؛ نگهداری متکدیان و کودکان کار جزو وظیفه شهرداری نیست ما نمی توانیم برای جمع آوری این افراد اقدام فوری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: دستگاههای متولی باید در این زمینه با شهرداری کرج همکاری لازم داشته باشند و به وظایف خود عمل کنند.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج گفت : هر دستگاهی در حوزه اجتماعی فارغ از اینکه شهرداری تکلیف داشته باشد و یا نه باید با مدیریت شهری همکاری کند؛ ما آمادگی مشارکت داریم و اگر دستگاه ها وظایف خود را خوب انجام دهند آن موقع اقدامات شهرداری رضایت عمومی را کسب می کند.

وی تاکید کرد: اگر در بخش ساماندهی مشکلات اجتماعی کاستی دیده می شود علت آن نیست که شورای شهر مسوولیت نظارتی خود را نمی داند و شهرداری به تکالیفخود عمل نکرده است بلکه باید بخش دیگر کار که در دستگاه های اجرایی معطل مانده است را دید.

چپردار گفت : برخی کاستی ها و آسیب های اجتماعی در شهر کرج سبب نارضایتی شده است که باید این کاستی را با همکاری دستگاههای متولی برطرف کرد.

منبع: ایرنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر