زمان تکمیل پروژه‌های اثرگذار ترافیکی کرج نزدیک است

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی با بیان اینکه زمان تکمیل پروژه‌های اثرگذار ترافیکی کرج نزدیک است، گفت: اکنون دو پل بزرگ در مسیر آزادراه شهید سلیمانی در دست ساخت است که گلوگاه اصلی این پروژه ملی هستند.

مجتبی حاجی‌قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: در حال حاضر تکمیل آزادراه شهید سلیمانی، قطعه دوم خط ۲ قطار شهری و سه تقاطع غیرهمسطح مراحل ساخت و تأمین تجهیزات را می‌گذرانند که افتتاح این پروژه‌ها تا اوایل سال آینده با روان‌سازی بخش قابل توجهی از ترافیک کرج همراه است.

وی با بیان اینکه بخش عمده اعتبارات مدیریت شهری به پروژه‌های عمرانی_ترافیکی اختصاص یافته است، افزود: آزادراه شهید سلیمانی از جمله پروژه‌هایی است که برای تکمیل آن در سال جاری ۷۰ هزار میلیارد ریال بودجه تعیین شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه روان‌سازی ترافیک یکی از مطالبات شهروندان کرجی است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس توجه شورای ششم به این بخش معطوف شده است.

حاجی‌قاسمی با بیان اینکه زمان تکمیل پروژه‌های اثرگذار ترافیکی کرج نزدیک است، اضافه کرد: اکنون دو پل بزرگ در مسیر آزادراه شهید سلیمانی در دست ساخت است که گلوگاه اصلی این پروژه ملی هستند.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر