تصویر
زمان پرداخت هزینه درمانی ایثارگران کشور کاهش یافت
06 شهریور 1402 - 17:00
3
مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه در سال های گذشته جامعه ایثارگران برای دریافت هزینه های درمانی خود در این بیمه چند ماه در انتظار بودند ، اعلام کرد: اکنون این مدت زمان به حدود ۲۰ روز کاهش یافته است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه در سال های گذشته جامعه ایثارگران برای دریافت هزینه های درمانی خود در این بیمه چند ماه در انتظار بودند ، اعلام کرد: اکنون این مدت زمان به حدود ۲۰ روز کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، "طاهر موهبتی در حاشیه آیین گشایش ساختمان شعبه بیمه دی استان البرز به خبرنگاران گفت: اکنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار جانباز، حدود ۶۰ هزار آزاده و بیش از ۳۵۰ هزار تن از خانواده های ایثارگران کشور زیر چتر خدمات بیمه دی قرار دارند.
وی ادامه داد: با توجه به عوارض جانبازی دوران دفاع مقدس ، میزان مراجعه این عزیزان به مراکز درمانی و بیمه دی بالا است و برای آنان خدمات ویژه پیش بینی شده است.
موهبتی گفت : ۶۸ درصد جمعیت هدف بیمه دی کشور ، جامعه جانبازان و ایثارگران هستند و به تناسب نیازهای درمانی آنها خدمات ارائه می شود.
وی اظهار کرد: سرانه مراجعه جانبازان و ایثارگران تحت پوشش به مراکز درمانی ۱۳ بار در ماه است که به نسبت سایر قشرها بالا است.
مدیرعامل شرکت بیمه دی بیان کرد: بر این اساس روزانه بیش از ۷۰ هزار مورد مراجعه این عزیزان برای دریافت خدمات به شعب این بیمه در کشور شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد سرمایه بیمه دی متعلق به جامعه ایثارگران کشور است ، گفت : امسال درآمد این بیمه از محل مشارکت بورس ۱۵۳ درصد رشد داشته است.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه در سال های گذشته جامعه ایثارگران برای دریافت هزینه های درمانی خود در این بیمه چند ماه در انتظار بودند ، اعلام کرد: اکنون این مدت زمان به حدود ۲۰ روز کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه در سال های

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.