تصویر
زنگ انقلاب  در یکی از مدارس دخترانه شهرک ابریشم چهارباغ نواخته شد
11 بهمن 1402 - 14:24
2
زنگ انقلاب بصورت نمادین در یکی از مدارس دخترانه شهرک ابریشم شهرستان چهارباغ نواخته شد.
ارسال توسط :
پ
پ

زنگ انقلاب بصورت نمادین در یکی از مدارس دخترانه شهرک ابریشم شهرستان نواخته شد.
"
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه دخترانـــه شهید حمید نظری(دوره اول متوسطه) همزمان با مدارس سراسر استان و کشور نواخته شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه محترم شهرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک دهه فجر، گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان باید در کنار تحصیل علم به معنویت و خودسازی توجه داشته باشند، امروز پرچم هایی که در دستان شما عزیزان است مرهون خون شهداست و امروز دختران و پسرانی همسن و سال شما در غزه زیر رگبار شدیدترین حملات هستند که آرزوی داشتن آرامش و زندگی دارند ولی دشمنان این حق را از آنها گرفته اند.
در ادامه ایشان با بیان اینکه آنچه که برای همه مهم و حائز اهمیت است، روایت دستاوردهای انقلاب در ۴۵ سال باشکوه انقلاب اسلامی و پیشرفت‌ها در بخش های مختلف است، همچنان که معتقدیم مطمئنا کاستی هایی نیز وجود دارد ولی واقعیت انکارناپذیر رشد و توسعه روزافزون کشور به برکت خون شهدا است.
مهندس جعفری اسکندرلو هم با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا از ابتدای انقلاب تا امروز گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده ای روشن است.
ایشان با اشاره به دستاوردهای انقلاب، دولت مردمی سیزدهم از ابتدای شروع تا به امروز و امور مختلف رو به رشد از جمله در سرانه های بهداشتی، آموزشی، خدماتی و.
.
.
.
انجام شده در شهرستان چهارباغ پرداخت و افزود: تمام تلاش مسئولین شهرستان ایجاد بهترین خدمات برای رفاه شهروندان است و از خداوند متعال خواستاریم که به ما فرصتی عنایت شود که بتوانیم آنچه وظیفه داریم در برابر انقلاب اسلامی و مردم انجام دهیم.
"اجرای گروه سرود با مضمون پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا" "اجرای نمایش" "رژه پرچم توسط دانش آموزان" " نواختن زنگ انقلاب توسط فرماندار و امام جمعه محترم، فرمانده فراجا شهرستان و رئیس شورای شهر و شهردار چهارباغ بهمراه دوتن از دانش آموزان از جمله برنامه های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم زنگ انقلاب شهرستان چهارباغ بشمار میرفت.
گفتنیست هرسال مراسم زنگ انقلاب به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.