تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

زنگ مهر با حضور استاندار البرز در مدارس البرز نواخته شد
01 مهر 1402 - 10:18
3
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت های آنها باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت های آنها باشیم.

مجتبی عبداللهی در آیین آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر که روز شنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۲ در هنرستان حضرت زهرا(س) با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از مسئولان و دانش آموزان استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول، آغاز سال تحصیلی را به تمامی دانش آموزان و خانواده ها و معلمان گفت و سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای مجموعه آموزش و پرورش استان آرزو کرد.
وی ادامه داد: تابستانی که گذشت، مدارس تعطیل نبود چراکه اقدامات و برنامه های بسیاری برای استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت.
عبداللهی گفت: با ابلاغ طرح های ویژه ای، نوسازی مدارس در دستور کار شهرداری ها قرار گرفت و همچنین ایجاد فضاهای همچون چمن مصنوعی با جدیت دنبال شد.

وی افزود: از سوی دیگر نهضت مدرسه سازی در استان با سرعت مضاعفی پیش رفت و تعداد زیادی مدرسه جدید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهیای پذیرایی از دانش آموزان شدند.

استاندار البرز گفت: این نهضت با هدف ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان تا پایان دولت محترم سیزدهم ادامه دارد و درصدد هستیم طی تعامل دولت و خیرین این رقم را افزایش دهیم.

وی افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور عزیزمان هستند بنابراین باید هر کس به سهم خود برای ارتقا زیرساخت ها و بستر لازم تعلیم و تربیت اقدام کند.
عبداللهی گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت های آنها باشیم.
وی افزود: بر این باور هستیم که تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط تعلیم و تربیت در استان، کیفیت، امید، نشاط و انگیزه تحصیل را برای دانش آموزان افزایش می دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.