تصویر
زنگ پدافند غیرعامل در یکی از مدارس چهارباغ نواخته شد
04 آبان 1402 - 8:32
4
در مراسمی بصورت نمادین در یکی از مدارس چهارباغ زنگ پدافند غیرعامل نواخته شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در مراسمی بصورت نمادین در یکی از مدارس زنگ پدافند غیرعامل نواخته شد.

با حضور معاون فرماندار، مسئول مدیریت بحران فرمانداری، معاون محترم فراجا و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چهارباغ زنگ پدافند غیرعامل با شعار ایران پایدار به وسعت ایمان و به بلندای آسمان صبح امروز چهارشنبه در مدرسه ابتدایی پسرانه ایمان(شهید اصغر الیاسی) نواخته شد.
مهندس چگینی معاون فرماندار شهرستان چهارباغ نسبت به اهداف نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس در بین مسئولین و دانش آموزان اظهار داشت: همه دانش‌آموزان با اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل آشنایی ندارند که با این اقدام در مدارس وظایف این حوزه به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور شناسانده می‌شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: خنثی کردن و ممانعت از دستیابی دشمن به اهدافش مستلزم ارتقاء سطح آگاهی مردم،معلمین عزیز و البته دانش آموزانی است که فردای ایران برای آنهاست و با تمرین، آمادگی و فرهنگ سازی، نهادینه کردن پدافند غیر عامل امکان پذیر است و فرهنگسازی، تاب آوری و پایداری ملی مهمترین اهداف اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در بخش های مختلف محسوب می شود.
در این مراسم معاونت محترم فرماندهی انتظامی شهرستان هم ضمن تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل و حساسیت های موجود تصریح کرد: پدافند غیر عامل برنامه ریزی برای مصونیت از خطر در هر حوزه و پیشگیری از آسیب پذیری در برابر خطرات است و از آنجایی که کشور و انقلاب ما دشمنان زیادی دارد که ضربه به تمامیت ارضی کشور را در سر می‌پرورانند، نیازمند آمادگی‌های لازم در جامعه هستیم و پدافند غیرعامل می‌تواند آسیب پذیری کشور را کاهش دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.