تصویر
زوائد و نازیبایی‌های بصری از فضاهای عمومی منطقه چهار حذف شد
23 فروردین 1401 - 14:37
2
مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از حذف بنرهای غیر مجاز معابر و محلات و زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در این منطقه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه چهار از حذف بنرهای غیر مجاز معابر و محلات و زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در این منطقه خبر داد.

مصطفی خدابین هدف از اجرای طرح پیرایش شهری را حذف زوائد و افزایش زیبایی بصری و رفاه حال شهروندان در تردد از معابر بیان نمود و گفت: شهر علاوه بر داشتن کالبد، روح نیز دارد که با چشم قابل رؤیت نیست، اما به خوبی توسط شهروندان درک می‌شود.
خدابین ادامه داد: حسی که فضاهای عمومی شهر و الحاقات آن به یک انسان می‌دهد همان روحی است که در کالبد این فضاهای شهری وجود دارد، روحی که با ساخت فضاهای زیبا و حذف زشتی‌ها در آنها دمیده می‌شود.
این مسئول با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر و محیط‌های شهری، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده، حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در محلات و معابر منطقه در حال اجرا و ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندان است که این امر مهم با همکاری و مشارکت بیشتر شهروندان با پرسنل خدمات شهری محقق خواهد شد.
خدابین با اشاره به اینکه امحاء آلودگی‌های بصری، دیوار نوشته‌ها، حذف زوائد نما و کف، جمع آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و.
.
.
از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود، اظهار داشت: تنها با حذف زوائد بصری می‌توان از اغتشاشات شهر کاسته و چهره آن را زیبا کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.