تصویر
ساختار فیزیکی شهر همانند مفصل قوی ارتباطی میان محلات و مناطق شهری است
24 اسفند 1400 - 16:43
شناسه : 166296
4
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: شکل دهی به ساختار فیزیکی شهربه عنوان یک مفصل قوی ارتباطی میان محلات و مناطق شهری حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری گفت: شکل دهی به ساختار فیزیکی شهربه عنوان یک مفصل قوی ارتباطی میان محلات و مناطق شهری حائز اهمیت است.

نوزدهمین جلسه کمیته تصویب با حضور عباس سعیدی کیا سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و دیگر مسئولان مربوطه به منظور بررسی پروژه های اجرایی خیابان هفتم شمالی آق تپه، بلوار احداثی به موازات خیابان حسین آباد – راه آهن و بلوار جمهوری تا تقاطع شهدای ارس برگزار شد.
سعیدی کیا سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج در این جلسه با تاکید بر ساماندهی معابر شهری، گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان بررسی طرح های فوق الذکر در دستور کار کمیته قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و لزوم ساماندهی معابر شهری، طرح های اجرایی محدوده های ذکرشده مورد تایید کمیته قرار گرفت و مقرر شد جهت اخذ تاییدیه های لازم مراجع ذیصلاح ارسال شود.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج در ادامه بیان کرد: رسیدگی به مشکلات معابر و و شریانهای شهری یکی از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری است و هدف از اجرای ساماندهی معابر و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابانهای سطح شهر است.
سعیدی کیا خاطرنشان: هدف مدیریت شهری شکل دهی به ساختار فیزیکی شهر با ظرفیت مناسب جهت بهره برداری شهروندان است که بتوانند به عنوان یک مفصل قوی ارتباطی میان محلات و مناطق شهری در پیوند با عملکردهای پیرامونی یک مجموعه ی منسجم و حضورپذیر را شکل دهند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.