تصویر
ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس ۲۸ آبان ماه افتتاح می‌شود
13 آبان 1402 - 16:15
3
محمدرضا احمدی نژاد با بیان اینکه ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس بیست و هشتم آبان ماه به طور رسمی افتتاح می شود، اظهار کرد: این ساختمان در گذشته دچار آسیب شدیدی شده بود لذا در سال ۱۴۰۱ نسبت به ارائه لایحه‌ای به صحن علنی شورای اسلامی شهر در راستای بهسازی و بازسازی این ساختمان اقدام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد با بیان اینکه ساختمان ستاد مرکز شهرداری بیست و هشتم آبان ماه به طور رسمی افتتاح می شود، اظهار کرد: این ساختمان در گذشته دچار آسیب شدیدی شده بود لذا در سال ۱۴۰۱ نسبت به ارائه لایحه‌ای به صحن علنی شورای اسلامی شهر در راستای بهسازی و بازسازی این ساختمان اقدام شد.

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی ساختمان ستاد مرکز در سال گذشته کلید خورد و با تلاش همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل ظرف مدت ۱۰ ماه برای بهره برداری آماده شد.
پیشرفت فیزیکی ساختمان ستاد مرکز شهرداری را ۹۹ درصد خواند و تصریح کرد: ۳ هزار متر مربع از بنا به طور کامل بازسازی و بنایی ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربعی نیز در سه طبقه احداث و به این بنا اضافه شد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه با مبلغ قرارداد اولیه حدودا ۷۲۰ میلیارد ریالی آماده و با بهره برداری از آن سرانه اداری به دو برابر رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.