تصویر
ساخت سومین تصفیه خانه آب کرج آغاز می‌شود
03 اسفند 1401 - 10:40
1
مدیر عامل آبفای البرز از آغاز عملیات ساخت سومین تصفیه خانه آب شرب کرج در حاشیه رودخانه کرج خبر داد و گفت: ساخت این تصفیه خانه تأمین آب ۱۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل آبفای البرز از آغاز عملیات ساخت سومین تصفیه خانه آب شرب در حاشیه رودخانه کرج خبر داد و گفت: ساخت این تصفیه خانه تأمین آب ۱۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

، حمید رضا نامداری گفت: با توجه به رشد بالای مهاجرت و افزایش روز افزون جمعیت کرج و به منظور تامین نیازهای آبی فعلی و آینده، ناگزیر هستیم پیش بینی لازم را برای تامین و توزیع متناسب آب و توسعه و ایجاد تاسیسات جدید انجام دهیم.
نامداری افزود: برهمین اساس مقدمات و مطالعات لازم صورت گرفت و مقرر شده احداث تصفیه خانه شماره ۳ کرج با ظرفیت ۵۷۰ لیتر در ثانیه در حاشیه شرقی بلوار شورا و در کنار رودخانه کرج آغاز شود.
وی هزینه مورد نیاز برای ساخت این تصفیه خانه را ۳۳۴ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت : با ساخت این تصفیه خانه امکان برداشت آب از رودخانه کرج از محل تخصیص های قانونی مصوب وزارت نیرو فراهم خواهد شد و جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر زیر پوشش خواهند رفت.
مدیر عامل آبفای البرز ادامه داد: در حال حاضر مراحل مقدماتی شامل انجام مطالعات، انتخاب پیمانکار، تجهیز کارگاه و.
.
.
صورت پذیرفته و عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود طی ۳۶ ماه آماده بهره برداری شود.
گفتنی است با بهره برداری از تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج، سهم استان البرز از آب‌های سطحی از ۲۲ درصد فعلی به ۲۸ درصد افزایش خواهد یافت .
منبع ایسنا برچسب ها: مدیر عامل آبفای البرز از آغاز عملیات ساخت سومین تصفیه خانه آب شرب کرج در حاشیه رودخانه کرج خبر داد و گفت: ساخت این تصفیه خانه تأمین آب ۱۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.
مدیر عامل آبفای البرز از آغاز عملیات ساخت سومین تصفیه خانه آب شرب کرج در

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.