تصویر
ساخت فیلم کوتاه ردپایی تا بهشت در البرز کلید خورد
23 بهمن 1401 - 16:48
1
فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت به کارگردانی و نویسندگی رحمان آذری و با همکاری مرکز آفرینش‌های فرهنگی استان البرز آماده فیلم‌برداری شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت به کارگردانی و نویسندگی رحمان آذری و با همکاری مرکز آفرینش‌های استان البرز آماده فیلم‌برداری شد.

رحمان آذری، نویسنده و کارگران البرزی، از ساخت فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت در البرز خبر داد.
وی افزود: این فیلم با همکاری مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری استان البرز آماده فیلمبرداری شده است و در ژانر حادثه ای و برای پخش از رسانه ملی تولید می‌شود.
به گفته آذری فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت پس از فیلم کوتاه گواه دومین اثر وی است که فیلمبرداری آن از اواسط اسفند ماه ۱۴۰۱ در استان البرز کلید خواهد خورد.
آذری با بیان اینکه این فیلم با حضور ۴۰ بازیگر و در ۱۰ لوکیشن فیلم برداری شده است، یادآور شد: ماجرای فیلم، داستان چند سارق را به تصویر می کشد که در خلال درگیری با یک رزمنده دفاع مقدس اتفاقات غیر منتظره ای برایشان رخ می ده منبع فارس برچسب ها: فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت به کارگردانی و نویسندگی رحمان آذری و با همکاری مرکز آفرینش‌های فرهنگی استان البرز آماده فیلم‌برداری شد.
فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت به کارگردانی و نویسندگی رحمان آذری و با همکاری مرکز آفرینش‌های فرهنگی استان البرز آماده فی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.