ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۴ کرج قلع و قمع می شود
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 8:11
  • شناسه : 1576311
    0

    عملیات توقف و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز با همکاری ادارات مرتبط اعم از جهادکشاورزی، نیروی انتظامی در منطقه ۴ اجرا شد. حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: مجموعه شهرداری منطقه ۴ عزم جدی در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و غیراصولی دارد و برای […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    عملیات توقف و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز با همکاری ادارات مرتبط اعم از جهاد، نیروی انتظامی در منطقه ۴ اجرا شد.

    در گفتگو با پایگاه خبری امروز؛ با اعلام این خبر گفت: مجموعه شهرداری منطقه ۴ عزم جدی در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و غیراصولی دارد و برای حصول نتیجه از همکاری و تعامل با دیگر سازمان ها و نهادهای دخیل در این امر نیز استقبال و پشتیبانی خواهد داشت.

    عطایی افزود: درهمین راستا و با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، با همکاری جهادکشاورزی و اخذ دستور مقام قضایی، چندین فقره ساخت و ساز غیرمجاز شامل بنای نیمه کاره، دیوارکشی و قطعه‌بندی در محدوده شعبان اباد تخریب شد.

    مدیر منطقه ۴ خاطر نشان کرد: طبق قانون، هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغات بدون اخذ مجوز از شهرداری‌ها و دیگر ارگان‌های مسئول ممنوع بوده و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداث شده با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

    وی گفت: همچنین به موجب قانون حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی قبل از عملیات تخریب نسبت به صدور اخطاریه و توقف ساخت و ساز غیرمجاز و در صورت عدم تمکین مالک مبنی بر جمع‌آوری مستحدثات غیرمجاز، با اخذ دستور قضائی نسبت به اعمال قانون اقدام می شود.

    منتشر شده در تاریخ ۱۴ ماه ۱۴۰۳

    منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    پیشنهاد سردبیر* ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر