تصویر
ساخت و ساز های غیر مجاز در مشکین دشت  البرز کنترل می شود
06 شهریور 1401 - 16:20
0
بخشدار مشکین دشت شهرستان فردیس با اشاره به ساخت وسازهای غیرمجاز و مشکلات و پیامدهای اجتماعی آنها در این شهر گفت : برنامه های کنترلی و نظارتی در این بخش اجرایی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

بخشدار مشکین دشت شهرستان با اشاره به ساخت وسازهای غیرمجاز و مشکلات و پیامدهای آنها در این شهر گفت : برنامه های کنترلی و نظارتی در این بخش اجرایی شده است.

مهدی امامقلی وند افزود: با هماهنگی های صورت گرفته ، ادارات جهاد ، بخشداری ، شهرداری و دهیاری تیم های نظارتی در اراضی منطقه فعال کرده اند.
بخشدار مشکین دشت گفت: در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در بخش مشکین دشت با متخلفیان برخورد می شود چرا که ساخت و ساز غیر مجاز نخستین موضوع بحث از بین رفتن ایمنی و به خطر افتادن جان شهروندان است.
وی اظهار داشت: طبق آمار فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با تقویت کلانتری های مشکین دشت آمار کشفیات و جرائم در این بخش کاهش یافته است.
بخشدار مشکین دشت گفت: قرار است که یک کلانتری جدید در مشکین دشت دایر شود که زمین مورد نیاز محل استقرار آن توسط یک فرد خیر در روستای فرخ آبادزیبادشت به مساحت ۵۰۰ متر مربع باهدا شده است .
امامقلی وند افزود: برای تامین پایدار آب شرب ساکنان مشکین دشت یک حلقه چاه جدید وارد مدار بهره برداری شده است.
وی بیان داشت: تعریض جاده زیبادشت به محمدشهر یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این منطقه می باشد.
بخش ۸۰ هزار نفری مشکین دشت در جنوب واقع است.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.