تصویر
سارقان لوازم خودرو را شناسایی کنید
24 بهمن 1401 - 9:39
3
پلیس آگاهی استان با انتشار بدون پوشش تصاویر سارقان لوازم خودرو از شهروندان خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

پلیس آگاهی استان با انتشار بدون پوشش تصاویر سارقان لوازم خودرو از شهروندان خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد لوازم خودرو توسط یک باند حرفه ای در سطح شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی از ماموران اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای لوازم خودرو که به تازگی با قید وثیقه از زندان آزاد شده، با تشکیل یک باند ۴ نفره با استفاده از خودروهای سرقتی اقدام به سرقت لوازم خودرو کرده و در چندین مورد با مواجهه با مالباخته با تهدید سلاح از محل متواری شده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه سارقان بیشتر در اطراف دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز تجاری استان تهران اقدام به سرقت می کردند، اضافه کرد: در ادامه با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعضای ۴ نفره باند سارقان لوازم خودرو در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به بیش از ۲۱۱ فقره سرقت لوازم خودرو و منزل اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ۲ مالخر اموال مسروقه در این خصوص، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم و تعداد قابل‌توجهی لوازم خودرو سرقتی کشف شد.
سرهنگ "نادربیگی" در پایان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، اعلام کرد: تاکنون ۱۸۸نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ شهید بهشتی کرج، تصاویر متهمان به صورت بدون پوشش منتشر می گردد تا چنانچه شهروندانی که توسط این سارقان مورد سرقت قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی اداره مبارزه با سرقت مراجعه کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.