سارقان کش‌روزن در کرج به پایان راه رسیدند
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 12:35
  • شناسه : 1543540
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۵ نفر سارق سابقه ‏دار با ۱۲ فقره سرقت کش روزنی خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان گودرزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت به شیوه کش روزنی در مناطق مختلف شهرستان کرج، پی گیری […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۵ نفر سارق سابقه ‏دار با ۱۲ فقره سرقت کش روزنی خبر داد.

    استانها –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان گودرزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت به شیوه کش روزنی در مناطق مختلف شهرستان کرج، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری۴۳کیان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی ۵ نفر متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت به شیوه کش روزنی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل مجرمان و هنجارشکنان ایستاده و اجازه نمی دهد تا امنیت و آرامش در جامعه دچار اختلال شود.

    کش روزنی نوعی از سرقت است که سارق با زبردستی و چالاکی و به گونه ای که کسی نبیند با زرنگی و چربدستی اقدام به سرقت می کند. در این روش سارقان با حضور در برخی از مغازه ها از جمله موبایل فروشی ها و طلافروشی ها با سرگرم کردن صاحبان مغازه بدون اینکه مغازه دار یا فروشنده متوجه سرقت شود، گوشی یا طلای مغازه دار را سرقت می کنند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر