تصویر
سارق اماکن خصوصی در تنکمان دستگیر شد
14 آبان 1402 - 9:04
0
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف او به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در منطقه تنکمان این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف او به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در منطقه تنکمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"فرج اله اسدالهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در بخش تنکمان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه تنکمان قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی شیوه و شگرد متهم در سرقت های انجام شده و دیگر اقدامات تخصصی، یک نفر سارق حرفه ای و سابقه دار را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد قابل توجهی اموال مسروقه شامل دریل برقی، پلی استیشن، ابزارآلات صنعتی ، پرژکتور و ۱۰۰ متر کابل برق و اتصالات کشف شد.
سرهنگ" اسدالهی"با اشاره به اعتراف سارق مذکور به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در بخش تنکمان، افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان به شهروندان علی الخصوص صاحبان خانه باغ ها و ساختمان های نیمه کاره توصیه کرد در فصل زمستان نسبت به گماردن نگهبان در اماکن خود اقدام و از رها کردن اشیاء با ارزش در این مکان ها خودداری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.