تصویر
سارق اماکن خصوصی مناطق شمالی کرج دستگیر شد
23 خرداد 1401 - 14:24
3
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که با استفاده از شاه کلید اقدام به ۲٠ فقره سرقت از انبار ها و اماکن خصوصی شهروندان در مناطق شمالی شهر کرج کرده بود، توسط کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که با استفاده از شاه کلید اقدام به ۲٠ فقره سرقت از انبار ها و اماکن خصوصی شهروندان در مناطق شمالی شهر کرده بود، توسط کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری و اماکن خصوصی شهروندان در مناطق عظیمیه و شهرک اوج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که شخصی به صورت انفرادی با انتخاب انباری و اماکن خصوصی فاقد نگهبان و دوربین مدار بسته، با استفاده از شاه کلید وارد این اماکن شده و اقدام به سرقت لوازم و تاسیسات این مکان ها می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی هویت سارق آغاز و در همان تحقیقات اولیه رد پای یکی از سارقان سابقه دار استان در یکی از سرقت ها مشاهده شد که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه او در شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی علیرغم انکار اولیه انجام سرقت از سوی متهم، اما با ارائه مستندات از سوی مأموران، نامبرده به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان اعتراف کرد.
سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.