تصویر
30 بهمن 1402 - 16:33
2
فرمانده انتظامي شهرستان نظرآباد از دستگيري يک سارق منزل و اماکن خصوصي با اعتراف به 14 فقره سرقت در سطح اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک سارق منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فرج اله اسداللهی" با اعلام این خبر بیان داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه سید جمال شهر نظرآباد، یک تیم ویژه در پلیس آگاهی این شهرستان برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی تشکیل شد.
وی افزود: ماموران در همان بررسی‌های اولیه رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای سطح شهرستان را در یکی از سرقت‌ها مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اضافه کرد: علی رغم انکارهای اولیه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، اما نامبرده با مشاهده مستندات و شواهد پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش پایش ندید و به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نظرآباد اعتراف کرد.
این مقام انتظامی از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.