سارق منزل توسط پلیس کرج دستگیر شد
  • مرداد ۲۲, ۱۴۰۲ ساعت: 8:48
  • شناسه : 620345
    5
    فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق حرفه ای منزل در شهر کرج خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به 4 فقره سرقت منزل در منطقه کوی کارمندان اعتراف کرده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق حرفه ای منزل در خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت منزل در منطقه کوی کارمندان اعتراف کرده است.

    سرهنگ "پیمان گودرزی" با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در محله کوی کارمندان شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین کلانتری۳۱ این شهرستان قرار گرفت.
    وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
    سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۴سرقت منزل درچند روز اخیر در محله کوی کارمندان شهر کرج اعتراف کرد.
    فرمانده شهرستان کرج تشریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه سارق دستگیر شده تعدادی از اموال مسروقه مالباختگان کشف شد.
    سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به شناسایی صاحبان اموال مسروقه و تحویل به آنها، از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی برای انجام مراحل قانونی خبر داد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر