تصویر
سازش در پرونده ۱۰۵ میلیاردی به مناسبت هفته قوه قضائیه با تلاش شورای حل اختلاف استان البرز
07 تیر 1402 - 14:44
2
رئیس شورای حل اختلاف استان البرز از سازش در یک پرونده مالی به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال با تلاش های انجام شده در این مجموعه به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس شورای حل اختلاف استان البرز از سازش در یک پرونده مالی به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال با تلاش های انجام شده در این مجموعه به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد.

معاون قضایی رئیس کل و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان البرز از برقراری صلح و سازش در یک پرونده مالی به ارزش بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال در هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات و در راستای نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش، با تلاش اعضای شعبه ۶۵ شورای حل اختلاف شهرستان یک فقره پرونده مالی مطروحه با موضوع مطالبه وجه، به سازش منتهی شد.
احمد نوروزی افزود: در این پرونده خواهان دادخواستی را با موضوع مطالبه وجه ۹۰ میلیارد ریالی بابت باقی ثمن معامله، خسارت تاخیر تادیه ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون رسالی و حق الوکاله طرح کرد که ارزش پرونده جمعا بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال بود و جهت سازش به شورای حل اختلاف ارجاع گردید.
وی متذکر شد: پس از چندین جلسه رسیدگی و با تلاش اعضای شعبه ۶۵ شورای حل اختلاف ماهدشت، این پرونده با منتهی به سازش طرین دعوا و اصلاح ذات البین شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.