سازمان آرامستان‌ها نیازمند توجه ویژه‌تری است

گفت: با توجه به اینکه مراجعین سازمان آرامستان‌ها شرایط خاصی دارند و لازم است تا خدمات بدون چالشی دریافت کنند نیاز است شهرداری نیز به آرامستان‌ها توجه ویژه‌تری داشته باشد.

به گزارش ایمنا از کرج، داد کیانی شهردار کرج، عصر امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج که در سازمان آرامستان‌های بهشت سکینه کرج برگزار شد، اظهار کرد: شهروندان از بدو تولد تا زمانی که به اینجا می‌رسند با شهرداری همراه هستند و خدمات بسیار گسترده ایی حتی بعد از وفات به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: سازمان آرامستان‌ها شرایط خاصی دارد و ارائه خدمت به شهروندان در شرایط سخت روحی از وظایف مهم این سازمان است.

شهردار کرج با بیان اینکه در حال حاضر که در این مکان جمع شده‌ایم معاون وزیر راه و شهر سازی و استاندار البرز برای ادامه عملیات عمرانی بزرگراه شمالی جلسه مهمی برگزار کرده‌اند، افزود: شاهد هستیم در تمام سطح شهر عملیات عمرانی در حال اجرا است و شهرداری کرج وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

کیانی ادامه داد: در تمام حوزه ، و… در سطح شهر شاهد یک پویایی گسترده‌ای هستیم و مرهون زحمات و برنامه‌ریزی‌های اعضای شورای شهر و تلاش‌های شبانه روزی مدیریت شهری هستیم.

وی در پایان گفت: به این سازمان باید توجه ویژه ای شود چراکه مردم در این مکان که هستند شرایط روحی مناسبی ندارند و بعد از مراجعه باید از خدمات رسانی بهتری برخوردار شوند و این سازمان چندین مدیر داشتند که زحمات بسیاری در این سال‌ها کشیده‌اند.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر