تصویر
سازمان تامین اجتماعی در نحوه خدمت رسانی خود نیاز به تفکر بسیجی دارد
04 دی 1402 - 16:37
1
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با رئیس سازمان بسیج استان البرز و فرمانده حوزه ادارات دیدار و گفتگو نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تامین استان البرز با رئیس سازمان بسیج استان البرز و فرمانده حوزه ادارات دیدار و گفتگو نمود.

داود سعدزاده مدیرکل و پورتقی رئیس اداره ارتباطات مردمی و فرمانده پایگاه شهدای تامین اجتماعی اداره کل استان البرز با هدف تعامل بهتر با بسیج ادارات با سرهنگ علیزاده رئیس سازمان بسیج ادارات و قربانی فرمانده حوزه مقاومت ادارات کل استان البرز دیدار و گفتگو نمود.
دراین دیدار مدیرکل استان طی گزارشی از وضعیت فعالیت های بسیج پایگاه شهدای تامین اجتماعی اداره کل سخنانی ارائه نمود و از پورتقی فرمانده پایگاه بسیج اداره کل و شورای پایگاه شهدای تامین اجتماعی تشکر کرد.
داود سعدزاده گفت: تأمین ‌اجتماعی در رویکرد دینی، دنبال تحقق عدالت است و این سازمان در نحوه خدمت رسانی خود در نظام جمهوری اسلامی، از ایده تا عمل نیازی مبرم به تفکر بسیجی دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز، بیان کرد: در رویکرد تأمین‌ اجتماعی باید از تسلیم شدن در برابر وضع موجود فاصله بگیریم و با تفکر بسیجی و با رویکرد تحولی، خود را به مرز دانش و کارآمدی برسانیم.

وی افزود: در حوزه تأمین‌اجتماعی، بهترین منشور امیدآفرینی برای افراد تحت پوشش این سازمان، تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز تصریح کرد: امروز بیش از ۵۵ درصد مردم استان البرز تحت پوشش بیمه تامین ‌اجتماعی قرار گرفته‌اند، و با رویکرد بسیجی و عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب باید به پوشش درصد بالاتری در سطح در استان برسیم.
وی گفت: در همین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای نخستین بار بحث توسعه کیفیت زندگی در قالب مطرح کردن سطوح مختلف بیمه از سطح پایه تا سطح تکمیلی مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: نظام در تبیین دستاوردها مظلوم است؛ آتش به اختیاری برای همین جا است.
امروز یکی از تکالیف ما در جنگ نرم، تبیین دستاوردهای نظام است.
در این مراسم پورتقی فرمانده پایگاه بسیج شهدای تامین اجتماعی ضمن و تشکر از خدمات کارکنان سازمان تامین اجتماعی به اقشار ضعیف و ذی نفعان سازمان گفت: همکاری سازمان تامین اجتماعی در حوزه بسیج و حفظ ارزش های والا برجسته و فعال بوده است.
سرهنگ علیزاده رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز ضمن خوش آمد به مدیرکل و همراهان ایشان، عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان البرز را مثبت دانسته و گفت: از آن جا که تامین اجتماعی یک سازمان ارزش محور است باید تلاش شود تا فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری به فراموشی سپرده نشود.
وی افزود: باید با تعامل و همدلی برای ارتقای خدمات این سازمان برنامه ریزی کنیم و اینکه ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری از وظایف پایگاههای بسیج شعب این اداره کل است، اظهار داشت: تامین اجتماعی استان با داشتن ۵۰۰ نفر پرسنل در واحدهای مختلف بیمه‌ای ، یک ظرفیت و سرمایه قابل توجه نیروی انسانی دارد که تعداد قابل توجهی از این تعداد در واحد های بسیج عضویت فعال دارند و خدمات سازمانی خود را به بهترین نحو ممکن ارائه می کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.