تصویر
سالن ورزشی چند منظوره شهید رضاخانی در نظرآباد افتتاح شد
18 بهمن 1401 - 10:12
1
در ایام الله دهه فجر با حضورفرماندارنظرآباد، معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولان، سالن ورزشی چند منظوره شهید رضاخانی در این شهرستان افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در ایام الله دهه فجر با حضورفرماندار، معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولان، سالن چند منظوره شهید رضاخانی در این شهرستان افتتاح شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز دراین آیین گفت: سالن ورزشی چندمنظوره مدرسه شهیدرضاخانی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
" سید مسلم رئیسی " اظهار کرد: توسعه مهارت های پایه و بنیادین و سواد حرکتی ورزشی شامل آشنایی با نحوه صحیح راه رفتن، انواع دویدن ، ضربه زدن ، دریافت کردن وگرفتن ، پرتاب کردن ، پریدن ،تغییر جهت و جاخالی دادن ها، لی لی کردن، خزیدن می شود.
وی یادآورشد: برای رشدو تکامل کودکان، نیاز به برنامه ریزی اصولی و همکاری همه جانبه خانواده، مدرسه و حمایت مسوولان دارد که در این راستا دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه و تخصصی دارد.
وی خاطرنشان کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اختصاص اعتبار لازم به منظور کمک به تجهیز این گونه کلاس های درس تربیت بدنی ورزشی، از این حرکت ارزنده در استان البرز حمایت می کند.
رئیسی ادامه داد: مهارت های حرکتی پایه و بنیادین مهارت هایی هستند که در زندگی روزمره به کار می روند.

وی تصریح کرد: انسان برای حفظ و بقای خود به این مهارت ها نیاز دارد.
وی افزود: توسعه دادن این مهارت های پایه تاثیر به سزایی در اجرای موفقیت آمیز مهارت های حرکتی پیجیده ورزشی دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.