تصویر
سال آینده شاهد جهش قابل توجه ای در مدیریت شهری خواهیم بود
23 بهمن 1400 - 9:15
5
شهردار فردیس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس ، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اشاره به لزوم وفاق بین مسولین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم اظهار داشت : در هنگام انتزاع فردیس از کرج و تاسیس شهرداری فردیس زیرساخت های لازم فراهم نشده بود و .
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس ، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اشاره به لزوم وفاق بین مسولین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم اظهار داشت : در هنگام انتزاع فردیس از و تاسیس زیرساخت های لازم فراهم نشده بود و .
.

این امر منجر گردیده تا مدیریت شهری علاوه بر انجام امورات جاری ، نسبت به بستر سازی و ایجاد زیرساخت های لازم برای اداره شهر اقدام نماید .
آژیر با بیان اینکه بودجه ایده آل برای شهرداری های کشور اختصاص ۴۰ درصد جاری و ۶۰ درصد عمرانی می باشد گفت : خوشبختانه با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی ، بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ ، بودجه ای ویژه ، متفاوت و منحصر به فرد می باشد که به صورت محله محور با مبلغ پیشنهادی ۱۹۶۳ میلیارد تومان و به صورت ۲۲ درصد جاری و ۷۸ درصد عمرانی تهیه و تنظیم گردیده است .
وی با اشاره به اینکه تحقق بودجه مذکور ، برنامه ریزی مدون و تلاش بی وقفه مدیریت شهری را می طلبد تصریح کرد : بودجه سال آینده برای ۲۲ محله شهر بصورت عادلانه در زمینه ارائه خدمات عمرانی ، و جاری تنظیم شده است .

افزود از برنامه های قابل اجرا در بودجه سال آینده می توان به :
– احداث خط بی ار تی از پایانه شهید سلطانی تا پل ارتش جهت حل معضل ترافیکی شهر
– احداث بلوار نیایش و اتصال به همت جنوبی جهت دسترسی به شریان های اصلی کشور
-تحویل گرفتن ۲۵ دستگاه اتوبوس از کرج و خریداری ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید برای سازمان حمل و نقل فردیس
– احداث حدود ۳۰ هکتار تفرجگاه شمالی در شهرک وحدت
– تجهیز کامل ایستگاه های آتش نشانی شهر
– توسعه فضای سبز و اماکن در شهر و چندین طرح بزرگ عمرانی و خدماتی اشاره کرد
آژیر در پایان ضمن اشاره به فضای دوستی و اتحاد و همدلی حاکم بین اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری گفت : طی پنج ماه گذشته برنامه ریزی های لازم برای ایجاد زیرساخت ها و اجرای طرح های مذکور صورت پذیرفته و با یاری خداوند متعال ،شهروندان عزیزمان در سال آینده شاهد جهش قابل توجه سیستم مدیریت شهری و ارایه خدمات مطلوب خواهند بود .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.