سامانه جابجایی معلولین راه اندازی شود
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 8:08
  • شناسه : 1576276
    0

    رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به رونمایی از ون معلولین، گفت: برای خدمت رسانی بیشتر باید سامانه ای مانند اسنپ جهت جابجایی معلولین تعریف و راه اندازی شود. به گزارش پایگاه خبری کرج امروز عمار ایزدیار در صد و هشتاد و ششمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از ون معلولین، گفت: برای خدمت رسانی بیشتر باید سامانه ای مانند اسنپ جهت جابجایی معلولین تعریف و راه اندازی شود.

    به گزارش پایگاه خبری امروز عمار ایزدیار در صد و هشتاد و ششمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از عملکرد سازمان حمل و نقل بار و مسافر، عنوان کرد: این سازمان یکی از سازمان هایی است که در شهرداری با مردم به صورت مستقیم در ارتباط است و میتواند موجبات رضایتمندی شهروندان را به حداکثر برساند.

    وی با اشاره به فعالیت سازمان ذکر شده در نماز جمعه تهران، سرویس مدارس، حمل و نقل مردم در شهر و… و. ادامه داد: بر همین اساس ضروری است شورا و شهرداری توجه بیشتری به این سازمان داشته باشد.

    ایزدیار همچنین به اقدام جهادی سازمان حمل و نقل بار و مسافر در راه اندازی مجموعه شارژ اتوبوس‌های برقی اشاره و بیان کرد: این اقدام با سرعت خوبی صورت گرفت و قابل است.

    عضو در ادامه نکاتی را در خصوص توجه بیشتر سازمان به ساماندهی تاکسی ها، تفکیک حوزه بار از مسافر و درآمد زایی از این حوزه و مدیریت واگذاری ون ها به ذیصلاح جهت بازخورد بیشتر عملکردی یادآور شد.

    منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر