پ
پ

علیرضا تقی پور اظهار کرد: سامانه درسا برای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان و در راستای تسهیل ارتباط آنان با شهرداری راه اندازی شد.

وی افزود: این سامانه امکان ثبت استعلامات دفترخانه ها و برخی بانک ها توسط نهادها و موسسات خارج از مجموعه شهرداری که ارتباط سیستمی با نرم افزاریکپارچه شهرسازی را دارند فراهم می کند و درتمام فرآیندها اطلاع رسانی به صورت پیامک به مودیان انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری آنان به شهرداری نمی باشد.
مدیر نوسازی، تحول اداری و فناوری شهرداری تصریح کرد: همچنین از دیگر خدمات سامانه درسا، ارسال قبوض با شناسه قبض به صورت پیامکی برای تلفن های همراه است که باعث تسهیل در پرداخت توسط مردم و کاهش هزینه ها می شود.

تقی پورخاطرنشان کرد: امید داریم با توسعه خدمات غیرحضوری درجهت صرفه جویی دروقت شهروندان و کاهش ترافیک ناشی از رفت و آمد مراجعه کنندگان، بتوانیم درایجاد رضایتمندی آنان و بهبود خدمات دهی موثر باشیم.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر