تصویر
سامانه شفاف سازی اطلاعات و اخبار در شورای شهر راه اندازی می شود
30 مرداد 1401 - 8:40
0
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی سامانه شفاف سازی اطلاعات و اخبار در شورای اسلامی این کلانشهر خبرداد و گفت: در سال دوم شورای شهر جایگاه خبرنگاران که گلایه های بسیاری داشتند سامان خواهیم داد و فضای مناسب و تفکیک شده برای استقرار اصحاب رسانه در شورا پیش بینی کرده ایم .
ارسال توسط :
پ
پ

نایب رییس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه شفاف سازی اطلاعات و در شورای اسلامی این کلانشهر خبرداد و گفت: در سال دوم شورای شهر جایگاه خبرنگاران که گلایه های بسیاری داشتند سامان خواهیم داد و فضای مناسب و تفکیک شده برای استقرار اصحاب رسانه در شورا پیش بینی کرده ایم .

عمار ایزدیار در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: به زودی سامانه شفاف سازی شورای اسلامی شهر راه اندازی می شود و این امر بستر مناسبی است که اخبار شورای شهر درآنجا بارگزاری می شود تا خبرنگاران استفاده کنند.
وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در شورا و از آن غافل بوده ایم افکار سنجی است ؛ تا کنون نیامده ایم ببینیم که مردم محلات مختلف چه نیازهایی دارند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه مردم درمناطق مختلف مشکلاتی دارند، افزود: می بایست سایتی راه اندازی شود تا افکار سنجی مردم در خصوص عملکرد مجموعه مدیریت شهری و نیاز های مردم در آن منعکس شود.

ایزدیار یادآور شد: باید ذائقه مردم را تشخیص دهیم که تاکنون به این موضوع توجه نشده است لذا برای آن برنامه ویژه داریم ؛موضوع دیگر راه اندازی بانک جامع فعالان رسانه ای مکتوب و مجازی است که بتوا نیم نظام نامه ای در بحث جبران خدمات اصحاب رسانه داشته باشیم.
وی تاکید کرد: اخلاق رسانه حکم می کند انصاف را در رسانه داشته باشیم؛ درسال گذشته بخشی از خبرها در حوزه مدیریت شهری کرج به حق و بخشی به ناحق مخابره شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.