تصویر
سامانه ملی رصد بستری برای شفاف سازی ، نظارت و سیاست گذاری در حوزه اشتغال است
04 تیر 1402 - 9:24
2
کریمی معاون اشتغال وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیز دراین نشست به سامانه ملی رصد ومزایای آن اشاره کرد و افزود: این سامانه بستری برای برخط دنبال کردن عملکرد خود دستگاه‌های زیرمجموعه است ونقش شفاف سازی، نظارت وسیاستگذاری دارد.
ارسال توسط :
پ
پ


کریمی معاون اشتغال وزیر تعاون، کار ورفاه نیز دراین نشست به سامانه ملی رصد ومزایای آن اشاره کرد و افزود: این سامانه بستری برای برخط دنبال کردن عملکرد خود دستگاه‌های زیرمجموعه است ونقش شفاف سازی، نظارت وسیاستگذاری دارد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌ها برای پرداخت نکردن تسهیلات اشتعالزایی تبصره۱۶ گفت: ازابتدای امسال به ۸بانک ابلاغ شده که موظفند تسهیلات را پرداخت کنند وهیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست وسرپرست بانک‌های استان نیز بایدموضوع را پیگیری و با آن‌ها برخورد کنند.
کریمی بیرانوند، از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی تا پایان سال خبر دادوگفت: این اعتبار نسبت به سال قبل از رشد ۳۵ درصدی برخوردار است و اگر تا پایان مهرماه امسال ۷۰ درصد منابع را جذب کنیم، منابع جدیدی از سوی بانک مرکزی اختصاص می‌یابد.
وی گفت: سال گذشته اعتبار مشاغل خانگی ۳ هزار میلیارد تومان بود که با کمک بانک مرکزی و بانک‌ها بیش از ۹۰ درصد آن پرداخت شد و برای اولین‌بار سال گذشته ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات در مشاغل خانگی جذب شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.