تصویر
سامانه ۲۰۰۰ آسان‌ترین روش  برای پرداخت قبوض تلفن ثابت
26 آذر 1401 - 9:24
7
مهندس رحیمی مدیرتجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه البرز سامانه 2000 را آسان‌ترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت دانست .
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس رحیمی مدیرتجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه البرز سامانه ۲۰۰۰ را آسان‌ترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت دانست .

مهندس رحیمی با بیان این که صورت حساب تلفن ثابت به صورت پیامکی تا ششم هر ماه به شماره همراه مشتریان ارسال میگردد ، اظهار داشت : آخرین مهلت پرداخت قبض پانزدهم هر ماه است و بدهی قبلی شامل مهلت پرداخت نمی شود .
وی در ادامه بیان داشت : سامانه‌ی ۲۰۰۰ جهت پرداخت و وصل آنی تلفن در نظر گرفته شده و تماس با آن رایگان می باشد.
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه البرز افزود : با استفاده از این سامانه دیگر نیازی به مراجعه‌ به بانک یا خودپرداز نیست و مشتریان می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز پویاو شماره گیری‌ سامانه‌ی ۲۰۰۰ در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت و پرداخت هزینه‌ی کارکرد قبوض تلفن خود اقدام نمایند.
این مقام مسئول از مشتریان گرامی خواست در راستای جلوگیری از ترددهای غیرضروری برای ثبت یا اصلاح شماره همراه خود جهت ارسال پیامک صورتحساب از کد دستوری ستاره #۲۰۲۰* استفاده نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.