ساوجبلاغ | از مجریان طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی ساوجبلاغ تقدیر شد
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۳ ساعت: 6:56
  • روز یکشنبه پانزدهم مهرماه “انسیه علیزاده” رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت روز روستا از مراکز مثبت زندگی کد ۹۴۰ و ۲۷۸۹ مجریان طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی (CBR) شهرستان ساوجبلاغ با اهداء گل و لوح سپاس قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه با هدف […]

    پ
    پ

    روز یکشنبه پانزدهم ماه "انسیه علیزاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت روز روستا از مراکز مثبت زندگی کد ۹۴۰ و ۲۷۸۹ مجریان طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی (CBR) شهرستان ساوجبلاغ با اهداء گل و لوح سپاس قدردانی کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه با هدف خدمت رسانی همه جانبه به مددجویان روستایی و مناطق حاشیه‌ای اجرایی شده است.

    گفتنیست توانبخشی مبتنی بر جامعه،برنامه‌ای برای ارائه خدمات توانبخشی، کاهش فقر و برابرسازی فرصت‌ها می باشد.
    این برنامه تلاش دارد تا از یک سو افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی و محروم شهری به خدمات کلیدی به ویژه در زمینه سلامت،آموزش،تأمین معاش و… دسترسی پیدا کنند و از سوی دیگر با رفع موانع فیزیکی،نگرشی،قانونی و ارتباطی سعی دارد تا زمینه‌های مشارکت افراد دارای معلولیت در جامعه فراهم شود به نحوی که آنها بتوانند مانند سایر افراد جامعه از مزایای توسعه برخوردار شوند و نقش مؤثری در توسعه جامعه خود داشته باشند.

    تسهیلگران محلی و میانی در این برنامه تمام عزیزان دارای معلولیت روستایی را شناسایی و برایشان تشکیل پرونده میدهند.

    تشکیل شورای Cbr در روستاها،استفاده از پتانسیل خیرین روستایی و تعامل با منابع محلی،مراجع فکری،نخبگان و معتمدین همواره در دستور کار تسهیلگران و کارشناسان این برنامه می باشد.

    منبع: بهزیستی البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر