تصویر
ستاد بازسازی عتبات عالیات نقش مهمی در مشارکت مردم در بازسازی حرم های مطهر دارد
03 دی 1402 - 13:15
1
مسؤلین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس در صحن جلسه شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت حضور یافتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مسؤلین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان در صحن جلسه شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت حضور یافتند.

جلسه اعضای شورای اسلامی شهر، مسؤل ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس،مسؤل ستاد عتبات عالیات مشکین دشت و هیأت همراه حضور داشتند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مسئولین شهرستان بویژه اعضای شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت، گزارشی از عملکرد ستاد را بیان و از عزیزان خواستار همکاری و همراهی بیشتر از گذشته شد.
اسدپناه رئیس شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت ضمن خیرمقدم به اعضاء حاضر در جلسه بیان داشت‌؛ ستاد بازسازی عتبات عالیات نقش مهمی در ترویج و تشویق مردم جهت مشارکت در بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) دارا و برهمگان سعادتی است تا مال خود را با کمک به بازسازی عتبات متبرک نمایند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت در پایان از اعضای این ستاد خواست با ارائه گزارش عملکرد مواکب مشکین دشت مستقر در عراق(اربعین سال جاری ) و اطلاع رسانی نحوه فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات به شهروندان زمینه همکاری و کمک عموم جامعه را در این امر خداپسندانه ایجاد نمایند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.