تصویر
سرانه های ورزشی بخش آسارا افزایش می یابد
16 خرداد 1402 - 9:08
3
بخشدار آسارا در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان البرز از روستاهای بخش گفت: از طریق مشارکت، طرح های ورزشی در روستاهای بخش آسارا اجرایی خواهد شد و به منظور برنامه ریزی و اجرای طرح های مشارکتی و احصا نیازها در بخش آسارا امروز از تعدادی روستابازدید بعمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ


بخشدار آسارا در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان البرز از روستاهای بخش گفت: از طریق مشارکت، طرح های در روستاهای بخش آسارا اجرایی خواهد شد و به منظور برنامه ریزی و اجرای طرح های مشارکتی و احصا نیازها در بخش آسارا امروز از تعدادی روستابازدید بعمل آمد.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید ضمن بررسی وضعیت زمین های ورزشی روستاها ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری با مشارکت و همراهی مجموعه دهیاریها شاهد بهره برداری از چند مجموعه ورزشی در بخش آسارا باشیم.
بخشدار آسارا نیز در این بازدید ضمن اشاره به افتتاح زمین چمن ورزشی روستاهای نسا و مورود در سال گذشته از آمادگی دهیاران در اجرای طرح های مشارکتی ورزشی و عمرانی در روستاهای بخش آسارا خبر داد و افزود افزایش سرانه ورزشی در بخش از موضوعاتی است که در سال جاری پیگیری خواهد شد.
سجاد خدری در پایان با اشاره به محدودیت های موجود در بخش خواستار همکاری و تعامل ادارات متولی در اجرای پروژه های مدنظر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.