تصویر
سربازان باشگاه مقاومت از جان مایه گذاشتند/ «دبیر» به ما توجه کند
08 مهر 1403 - 6:50
شناسه : 1348443
0

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز با تمجید از کشتی گیران این تیم برای حضور در انتخابی ارتش های ایران و لیگ برتر گفت: ورزشکاران سرباز ما برای حضور در این دو رویداد از جان مایه گذاشتند. مصطفی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: از طرف […]

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز با تمجید از کشتی گیران این تیم برای حضور در انتخابی ارتش های ایران و لیگ برتر گفت: ورزشکاران سرباز ما برای حضور در این دو رویداد از جان مایه گذاشتند.

مصطفی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: از طرف باشگاه مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله آن هم به دست خبیث‌ترین رژیم تاریخ را به ملت های آزاده و نهضت مقاومت تسلیت می گویم.

وی سپس به شرایطی که تیم های کشتی باشگاه مقاومت برای حضور در لیگ برتر دارند اشاره کرد و گفت: باید به کشتی گیران سرباز باشگاه افتخار کنیم که در نهایت سختی و فشاری که به دلیل همزمانی مسابقات انتخابی تیم ملی ارتش‌های ایران، جهت شرکت در مسابقات جهانی سیزم و لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور وجود داشت ، بدون حتی ساعتی استراحت به شهر مسجد سلیمان رفتند.

حدادی در ادامه تمجید از ورزشکاران این باشگاه گفت: کشتی گیران ما روز پنجشبه هفته گذشته در مسابقات ارتش‌های ایران حداقل چهار دور کشتی گرفتند و ضمن کسب مدال های رنگارنگ، ساعت یک بامداد با توجه به نبود بلیط هواپیما از تهران به آبادان پرواز و از آنجا بعد از چهار ساعت با خودرو سواری ساعت ۶ صبح به محل وزن کشی در مسجد سلیمان رسیدند و بدون این که استراحتی داشته باشند آماده مسابقات شدند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت که تیم های آزاد و فرنگی را همزمان راهی لیگ برتر کرده است ادامه داد: اقدامی که کشتی گیران ما انجام دادن جای و قدردانی دارد چرا که آنها با کمترین استراحت آماده مسابقات شدند و برابر تیم پرمهره شهرداری مسجدسلیمان به میدان رفتند. آنهایی که ورزش کرده اند و کشتی گرفته اند می دانند چه کاری سخت و طاقت فرسایی است.

مصطفی حدادی با تاکید بر این که به این سربازان و حضورشان در لیگ برتر افتخار می کند ادامه داد: با تمام وجود از غیرت و پشتکار کشتی گیران سرباز قهرمان تیم مقاومت تشکر و قدردانی می‌کنم و به تمامی آنها با کشتی هایی که از خودشان به نمایش گذاشتند افتخار می‌کنم. امیدوارم مسئولان هماهنگی بهتری در برگزاری این رویدادهای بزرگ داشته باشند تا همزمانی و ناهماهنگی موجود به کشتی کشور لطمه نزند.

سربازان باشگاه مقاومت از جان مایه گذاشتند/ «دبیر» به ما توجه کند

وی با اشاره به باخت ۶ بر ۴ مقابل تیم پر مهره نفت و گاز زاگرس گفت: کشتی گیر ۱۲۰ کیلوی ما به دلیل خستگی و فشاری که از مسابقات ارتش ها به بدنش وارد شده بود در کشتی اول لیگ مصدوم شد و ما با ۹ کشتی گیر به مصاف تیم پرقدرت زاگرس رفتیم و نتیجه قابل قبولی برای مقاومت محسوب میشود.

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز اظهار داشت: از مدیر تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد و همچنین کادر فنی آنها نهایت تشکر و قدرانی را دارم که بدون هیچ چشم داشتی برای اعتلای نام باشگاه در کنار ما ایستادند. همین که تیم کشتی آزاد مقاومت در دو رقابت کشتی آزاد و فرنگی با بضاعت اندک مالی حضور دارد و در تمامی رقابتها حرفه ای گری و اخلاق مداری را در سطح کشور به نمایش می گذارد برای مجموعه باشگاه ما کافی است.

حدادی در ادامه تاکید کرد: مجموعه باشگاه مقاومت ضمن نیم نگاهی به بعد قهرمانی رشته ها، هدفی جز اشاعه و گسترش اصول اخلاقی و روح پهلوانی به ویژه در کشتی را ندارد. امیدوارم شخص آقای دبیر که جزو مدیران اخلاق مدار کشور است به این ماموریت ما که رعایت اصول اخلاقی و پهلوانی بوده و این باشگاه با تمام توان این اصول را در تمامی مسابقات لیگ برتر کشور به نمایش می گذارد توجه ویژه نموده و با ایجاد انگیزه بیشتر مشوق باشگاه هایی چون باشگاه مقاومت البرز در ادامه راه باشد.

منبع: مهر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.