تصویر
سردار سلیمانی فردی مجاهد، ایثارگر و نمونه واقعی جهادگر فی سبیل الله
13 دی 1402 - 15:47
3
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است، فردی مجاهد و ایثارگر که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی جهادگر فی سبیل الله بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است، فردی مجاهد و ایثارگر که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی جهادگر فی سبیل الله بود.

سلیمان رستمیان بابیان اینکه سردار سلیمانی سرمایه‌ای عظیم بود که در طول عمر بابرکت خود با تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان حماسه‌های زیادی را رهبری کرد گفت: سردار سلیمانی رشادت‌های فروانی برای نظام و انقلاب کرده است، وی با اخلاص و علاقه‌ای که به اهل‌بیت عصمت و طهارت داشت در تمامی عرصه‌ها حضور داشت و کارنامه بسیار درخشانی را به‌عنوان یک فرد ولایت‌پذیر از خود بجای گذاشت.
خدمات، تلاش‌ها، کوشش‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی برای همه عیان است و ملت ایران برای همیشه در طول تاریخ یاد ایشان را زنده و گرامی خواهد داشت.
وی افزود: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است، فردی مجاهد و ایثارگر که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی جهادگر فی سبیل الله بود و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله‌اش را شهادت قرارداد.
سردار سلیمانی محور اتحاد در جریان مقاومت و قهرمان مبارزه با تروریسم بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد، دشمنان با ارزش‌های نظام اسلامی مشکل‌دارند و در تلاش هستند تا این ارزش‌ها را از بین ببرند، شهدای محور مقاومت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت با اتحادی بی‌نظیر به پا خواسته و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
رستمیان افزود: ملت ایران هرگز لحظه شهادت سردار سلیمانی را که توسط دشمنان به شهادت رسید را از یاد نخواهد برد، شهادت سردار سلیمانی دست بزرگ‌ترین جنایتکاران که در رأس آن آمریکا قرار دارد را رو کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.