تصویر
سرطان های روده ، معده و سینه بیشترین فراوانی را در کشور دارند
30 آبان 1401 - 16:46
2
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به وضعیت ابتلا به سرطان در کشور گفت : سرطان های روده ، معده، سینه و مری بیشترین فراوانی ابتلا به این نوع بیماری را در کشور به خود اختصاص داده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به وضعیت ابتلا به سرطان در کشور گفت : سرطان های روده ، معده، سینه و مری بیشترین فراوانی ابتلا به این نوع بیماری را در کشور به خود اختصاص داده اند.

دکتر رضا نکوئیان در حاشیه گشایش موسسه خیریه سرطان مهر سیهلا در افزود: سرطان های پوست و خون در رتبه های بعدی ابتلا به این بیماری در کشور قرار دارند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان داشت : براین اساس تشخیص و درمان زودهنگام سرطان مهمترین مقوله ای است که در مراکز پزشکی کشور دنبال می شود.
وی اظهار داشت : شکل گیری موسسه های خیریه برای درمان و حمایت از بیماران سرطانی مهمترین گامی است که در درمان این بیماران موثر است .
نیکوئیان به فعالیت موسسه خیریه سرطان مهر سیهلا اشاره کرد و گفت : حیطه کاری این موسسه در حوزه ژنتیک سرطان است که از سال ۹۴ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است.
وی افزود: در موسسه خیریه سرطان مهرسهیلا خدمات دارویی ، تشخیصی و پرتو درمانی به بیماران ارائه می شود.
نیکوئیان بیان داشت : تاکنون مرکز تحقیقات مولکولی و ژنتیکی سرطان در موسسه خیریه سرطان مهر سهیلا راه انداری شده و قرار است کارهای تحقیقاتی سرطان در بخش تحقیقات سرطان موسسه کرج انجام شود.
وی گفت : اکنون بیش از یک هزارو ۶۰۰ بیمار سرطانی کشور تحت پوشش این موسسه خیریه قرار دارند.

منبع ایرنا برچسب ها: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به وضعیت ابتلا به سرطان در کشور گفت : سرطان های روده ، معده، سینه و مری بیشترین فراوانی ابتلا به این نوع بیماری را در کشور به خود اختصاص داده اند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به و

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.