تصویر
سرعت رشد سرطان در ایران زیاد است
11 دی 1402 - 16:42
3
‌رئیس مرکز تحقیقات سرطان علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه سرعت رشد سرطان در ایران زیاد است، گفت: اکنون بحث تاثیرات فناوری هسته‌ای و اتمی در درمان سرطان مطرح است که این فناوری باید به کمک تشخیص و درمان سرطان بیاید.
ارسال توسط :
پ
پ

‌رئیس مرکز تحقیقات سرطان علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه سرعت رشد سرطان در ایران زیاد است، گفت: اکنون بحث تاثیرات فناوری هسته‌ای و اتمی در درمان سرطان مطرح است که این فناوری باید به کمک تشخیص و درمان سرطان بیاید.

محمد اسماعیل اکبری در حاشیه برگزاری نخستین سمپوزیوم پلاسما پزشکی ایران اظهار کرد: کشور ما از نظر ابتلا به بیماری سرطان دارای وضعیت استثنایی است و حدود یک چهارم کشورهای غربی نسبت به جمعیت کشور دارای بیماران مبتلا به سرطان هستیم.
وی افزود: سرعت رشد سرطان در کشور ما نسبت به سایر کشورهای دنیا تقریبا زیاد است که باید نسبت به این مساله چاره‌اندیشی شود و برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گیرد.
اکبری تاکید کرد: اکنون بحث تاثیرات فناوری هسته‌ای و اتمی در درمان سرطان مطرح است که این فناوری باید به کمک تشخیص و درمان سرطان بیاید.
وی توضیح داد: در ۲ سال گذشته و برای تشخیص و درمان بیماری سرطان کارهای بسیار بزرگی را با سازمان انرژی اتمی ایران آغاز کرده‌ایم که یکی از اقدامات انجام شده در زمینه پلاسماست و پلاسما به دلیل یون‌های منفی، مثبت و رادیکال آزاد نسبت به سایر مواردی که خداوند خلق کرده دارای چهره و شاخصه‌های استثنایی است.
با توجه به ویژگی‌های پلاسما می‌توان گفت این ماده برای تشخیص و درمان سرطان بسیار موثر است؛ البته این مفهوم بسیاری از درمان‌ها نظیر زخم، ضدعفونی کردن و .
.
.
را شامل می‌شود .
منبع تسنیم برچسب ها: ‌رئیس مرکز تحقیقات سرطان علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه سرعت رشد سرطان در ایران زیاد است، گفت: اکنون بحث تاثیرات فناوری هسته‌ای و اتمی در درمان سرطان مطرح است که این فناوری باید به کمک تشخیص و درمان سرطان بیاید.
‌رئیس مرکز تحقیقات سرطا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.