تصویر
سرکشی از خانواده شهدا‌ جانبازان و ایثارگران یک توفیق الهی است
15 مهر 1402 - 9:10
شناسه : 672352
4
فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد به مناسبت هفته فراجا با خانواده شهدا ؛ جانبازان و ایثارگران دیدار کرد و گفت: ديدار با خانواده های این عزیزان يک توفيق الهي است .
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به مناسبت هفته فراجا با خانواده شهدا ؛ جانبازان و ایثارگران دیدار کرد و گفت: دیدار با خانواده های این عزیزان یک توفیق الهی است .

سرهنگ"علی عزیزی" به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی به اتفاق امام جمعه ؛ فرماندار ؛ ریاست بنیاد شهید و دیگر اعضای شورای تامین شهرستان با خانواده‌ شهید گرانقدر "سید مصطفی سادات " از شهدای شاخص شهرستان و جانبازان سیف الله خلج و محمد گنجی دیدار و از آنان دلجویی کردند.
وی در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فداکاری‌های خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را ستود و بیان داشت: عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد بر ادامه دادن راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنان تأکید کرد و افزود: درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما وظیفه داریم از امنیت ایجاد شده در کشور پاسداری کنیم.

سرهنگ عزیزی با اشاره به رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ‌ویژه در میان قشر جوان، گفت: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.