سر در منازل خانواده معظم شهدا ، مساجد و گلزار های شهدای شهر # همزمان با #هفته_دفاع_مقدس به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مزین شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس تعویض و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر درب منازل شهدا ، مساجد و گلزار های شهدای شهر گلسار با هدف تجدید میثاق با شهدا و تکریم خانواده معظم آنان و گرامیداشت این ایام توسط واحد روابط عمومی شهرداری با همکاری معاونت و و فرمانده پایگاه حضرت جواد الائمه (ع) و عوامل حوزه شهرداری برگزار شد.
مهندس گودرزی در این خصوص بیان داشت: عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادتها و ایثارگری‌های شهدا است و خانواده‌های شهدا نیز سرمایه‌های ارزشمند و مایه مباهات نظام هستند.
وی تکریم خانواده معظم شاهد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و تجدید بیعت با آنان را از اهداف این برنامه فرهنگی برشمرد و اضافه کرد؛ تکریم خانواده های شاهد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا رمز ماندگاری انقلاب است.

شهردار گلسار با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند : هر شهیدی ، پرچمی برای عزت و افتخار ملت است اظهار داشت : ما امروز به عنوان حرکت نمادین پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در سر درب منازل شهیدان بزرگوار نصب کردیم ، اما به تعبیر مقام معظم رهبری ، خودِ شهدا پرچم و نماد افتخار نظام و ملت هستند.

مهندس گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری گلسار علاوه بر این اقدام، با نصب پرچم ایران و الوان رنگی در بلوار اصلی شهر و نصب بنر در نقاط مختلف سطح شهر و شهرداری، گلسار را به مناسبت گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس آذین بندی کرده است

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر