تصویر
سعی داریم هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد
27 شهریور 1401 - 15:43
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای آمادگی مدارس به کار گرفته ایم، گفت: سعی داریم هیچ کلاس درسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کتاب درسی نباشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای آمادگی مدارس به کار گرفته ایم، گفت: سعی داریم هیچ کلاس درسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کتاب درسی نباشد.

علی حجر گشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی با بیان اینکه پس از پشت سر گذاشتن شرایط کرونایی و دوری از مدارس و کلاس‌های حضوری، امسال مهیای استقبال از دانش آموزان هستیم، گفت: در مدت زمانی که درگیر کرونا بودیم مدارس به صورت مجازی فعال بودند و دانش آموزان با هدف حفظ سلامت خود از حضور در کلاس درس به صورت حضوری خودداری می‌کردند.
وی افزود: این فضا می‌طلبد که ما یک بار دیگر وظایف خودمان را در آموزش و پروش بازنگری کنیم و برای بازگشایی مدارس آمادگی ۱۰۰درصدی داشته باشیم.
حجر گشت با اشاره به مشکلات در فضای آموزشی و کمبود نیروی انسانی، گفت: همت همه‌ عزیزان این بوده و خواهد بود، سعی داریم در روز ۲ مهر که بازگشایی مدارس در دستورکار قرار دارد، هیچ کلاس درسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کتاب نباشد.
وی با بیان اینکه طبق اعلام آمار وزارت آموزش و پرورش، اداره کل استان البرز در حوزه ثبت نام و ارائه خدمات جزو پنج استان برتر کشور بوده است، اضافه کرد: این آمار بیانگر تلاش‌های شبانه روزی نیروها و کارمندان آموزش و پرورش است.
حجر گشت گفت: در این مدت ثبت نام دانش آموزان، ثبت کتب درسی، کلاس بندی دانش آموزان، پیگیری سرویس‌های مدرسه با همکاری شهرداری‌ها، معاونت عمرانی استانداری، مصاحبه و گزینش نیروهای جدیدالورود انجام شده است، همه مقدمات آماده است تا سال تحصیلی باشکوهی را شروع کنیم.
وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه طبق سنت همیشگی و دستوری که وزارت آموزش و پرورش داده میزبان سال اولی‌ها هستیم، گفت: جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.
حجرگشت با بیان اینکه تعدادی فضای آموزشی طی سال تحصیلی تا دهه مبارک فجر در اختیار آموزش و پروش قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: تعدادی از این فضاها نهضت ملی مسکن، شرکت عمران در اختیار آموزش و پروش گذاشتند.
وی در پایان با اشاره به این موضوع که افتخاری دیگر برای استان البرز توسط دانش آموز مدرسه استعداد‌های درخشان کسب شد، گفت: دانش‌آموز افتخار آفرین ما خانم سمیرا احمد نژاد دانش آموز مدرسه استعدادهای درخشان ناحیه ۴ که جزو تیم المپیاد زیست شناسی کشور بودند مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.
منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.